VYBUDUJTE SI SVŮJ KAŽDODENNÍ RITUÁL

16.06.2020

O tom, jak správně postupovat při odličování, čištění a tonizaci a také následné hydrataci pleti jsme psali v předchozích článcích.

Nyní je třeba to vše spojit a vybudovat si takový rituál, který se stane vaší každodenní dlouhodobě udržitelnou rutinou. Měl by korespondovat s vaší přirozenou potřebou o sebe pečovat a samozřejmě i s typem pleti a věkem, tedy s přibývajícím věkem zařazujeme více produktů.
Pokud se vám nějaký konkrétní produkt osvědčil, je dobré následovat celou značku či produktovou linii. Účinky těchto produktů se přirozeně doplňují a pomohou vám tak snadno vytvořit rutinu, která vám bude sedět. Přitom mějte na paměti, že abyste se mohli skutečně přesvědčit o účincích nějakého produktu, je třeba ho pravidelně používat několik týdnů. Čas od času je dobré produkty vystřídat a vyměnit za jiné, které pleti dodají i jiné látky, změny ale nečekejte po pár dnech.

RITUÁL PODLE KOREJEK

Za pověstnou nesmrtelnou krásou Korejek nestojí ani tak geny, ale několika fázový rituál, který poctivě aplikují každý den. Péče o pleť je nedílnou součástí jejich života a ve středu pozornosti je hydratace. Důsledná aplikace silně hydratačních produktů s vysokým obsahem termální vody v nejrůznějších podobách a texturách stojí za velmi vláčnou, lesklou a zářící pletí bez jediné kapky make-upu. Kromě toho zařazují velmi často textilní masky, které s oblibou běžně aplikují i muži. Ty nejoblíbenější ve FAnn nabízí značka Cremorlab.

RITUÁL PODLE FRANCOUZEK

Oblíbená francouzská značka MATIS PARIS ví, že Francouzky na takto dlouhý rituál nenaláká, přesto vsází na několik mimořádně účinných produktů, které si poradí se známkami stárnutí a vyhlazením pleti. Kromě neustálých inovací ve složení produktů značka nyní přichází i s inovovanými obaly – moderní design a nové logo jdou ruku v ruce s filozofií značky.

RITUÁL PODLE ŠVÝCAREK

Tím nejlepším, co si můžete ve světě krásy dopřát, je bezesporu švýcarská značka LA PRAIRIE. Její přelomové produkty a technologie jsou pomyslnou špičkou ledovce. Značka ve svých liniích kombinuje účinky luxusních ingrediencí v podobě kaviáru, platiny či zlata a současně nabízí trendy inovativní produkty jako jsou séra a esence či masky.