FAnn PARFUMERIE JE TU PRO VÁS JIŽ 30 LET

Vytrvat na českém trhu 30 let, a k tomu ještě s noblesou a neustále rostoucí oblibou zákazníků, vyžaduje hodně práce a nápadů. Na to, jaké byly počátky FAnn parfumerie, mezníky i velké úspěchy během této doby, se můžete podívat zde.

 

1991 / ZAČÍNÁME

V dubnu toho roku jsme navštívili Výstavní veletrh v Brně, nasbírali potřebné kontakty a o 3 týdny později jsme již nabízeli zboží na BVV v rámci Prodejních veletrhů. Tak odstartovala velkoobchodní činnost, kterou záhy doplnil i maloobchod. Vzniklo logo se symbolem korunky. Otevřeli jsme první kamenné parfumerie na třídě Kpt. Jaroše a na Palackého třídě v Brně a ve slovenských Michalovcích.

1992 / PŘÍCHOD LUXUSU

Do našich parfumerií se dostává skutečný luxus! Z účasti na dalších významných veletrzích, např. na brněnském výstavišti a na bratislavské Inchebě, vzešlo oficiální zastoupení takových selektivních značek, jako například Hugo Boss, Laura Biagiotti, Otto Kern či Ellen Betrix. Vzhledem k úspěšnému startu naší společnosti jsme se začali věnovat i sponzorské a charitativní činnosti, v rámci níž jsme mimo jiné podpořili i mláďata jaguárů v brněnské ZOO.

1993 / STRHUJÍCÍ PŘEDSTAVENÍ


Rok ve znamení mnoha významných projektů. Za zmínku stojí účast na prestižním veletrhu „Trenčín město módy" či strhující multimediální prezentace nových vůní Boss Elements a Laura Biagiotti Venezia, které jsme pořádali v k prasknutí narvaném Mahenově divadle v Brně především pro obchodníky, odborníky i umělce. Bylo třeba zvýšit nízké povědomí mezi lidmi o tom, co to vlastně kvalitní vůně je, a tato forma sklidila u diváků i médií obrovský úspěch. Také jsme otevřeli luxusní prodejnu v Praze na Štěpánské ulici a pořádali jsme první spotřebitelské soutěže pro zákazníky – vyhrát osobní automobil značky Favorit či luxusní elektroniku bylo v té době ojedinělé. Rozdělení Československa znamenalo osamostatnění české a slovenské sítě FAnn parfumerií.

1994 / SHOW POKRAČUJE

Obliba multimediálních představení pokračovala uvedením dalších vůní tehdy velmi populární značky Laura Biagiotti. Novinky Laura a Roma Uomo doprovázelo strhující taneční představení, slavné osobnosti a velkolepý večírek v prostorách Mahenova divadla.

1995 / PODPORA KRÁSY

Stálí zákazníci získali možnost stát se členy věrnostního klubu, ke kterému je opravňovala první FAnn Prominent Card. Pro velký zájem jsme i v tomto roce uspořádali spotřebitelskou soutěž o slosovatelné kupóny. Výhry v podobě 12 televizorů a dalších cen předávala Heidi Janků. V rámci klubu na ně čekala řada výhod. Také jsme se stali sponzorem 2. ročníku soutěže krásy Missis a začali jsme spolupracovat s nadací Naše dítě paní Zuzany Baudyšové.

Prvních pět let existence FAnn parfumerie si můžete prohlédnout ZDE

1996 / ZÁŽITEK VŠEMI SMYSLY

Uvedení dvou výrazných nových vůní moderoval v brněnském Mahenově divadle Jan Čenský. V případě pánské vůně Boss Elements Aqua (HUGO BOSS) se na pódiu objevila na tu dobu velká technická novinka – laser show a bazén s vodou, který pohltil tanečníky natolik, že dotančili představení bez košilí. Dámská vůně Sotto Voce (LAURA BIAGIOTTI) okouzlila originálními rekvizitami v podobě ladiček, něžnou hudbou i tanečním projevem. V průběhu obou vystoupení byla do hlediště pomoci klimatizace uvolňována ta správná vůně, která zaplavila celé divadlo. Umělecky vše ztvárnila taneční skupina Crazy Dancers pod vedením Michala Popelky a Leony „Qašy" Kvasnicové, hudbu zkomponoval známý skladatel Otakar Olšaník.

1997 / NA NOVÉ ADRESE

Naše rozrůstající se aktivity potřebovaly adekvátní prostory, a tak jsme vybudovali centrálu v brněnských Řečkovicích. Jednotlivé částí holdingu (velkoobchod, maloobchod, sklad i komunikační agentura) se nyní dostaly pod jednu střechu.

1998 / CENTRUM KOSMETIKY FANN

FAnn parfumerie se stávají opravdovým synonymem luxusu a krásy. V roce 1998 jsme otevřeli několik prodejen po celém Česku, z nichž nejvýznamnější bylo otevření velkoplošné dvoupodlažní prodejny v Praze na Václavském nám., kde nechyběla řada slavných osobností ani zástupci médií.

1999 / VE SPOLEČNOSTI


Monumentální otevření parfumerie na brněnském nám. Svobody, jejíž interiér ztělesňoval v té době nevídaný luxus, jsme ještě podtrhli uvedením dalších nových vůní v rámci Story Party v brněnském Boby centru a v pražském hotelu Hilton, kdy jsme propojili prezentaci novinek s klasickou společenskou událostí. Večerem provázela Halina Pawlovská a představeny byly vůně značky HUGO BOSS, dnes již ikonická Hugo Woman a pánský Boss Dark Blue, ve kterém se poprvé snoubí indická limeta s exotickým malabarským zázvorem. Jenom pro tuto příležitost byl vytvořen speciální lahodný koktejl.

2000 / INTERNETOVÁ REVOLUCE


FAnn rozjíždí vůbec první internetový obchod s vůněmi a kosmetikou v Česku a díky online technologiím také věrnostní program FAnn Bonus Klub. I v tomto roce jsme se účastnili Story Party a představena byla novinka značky DOLCE&GABANNA s jednoduchým názvem D&G. Vůně ztělesňující nespoutané mládí byla doprovázena divokou show plnou provokace. Ke konci roku 2000 tvořili síť FAnn parfumerií kromě internetového obchodu celkem 19 kamenných prodejen a 1 kosmetický salón. Na Slovensku bylo 25 kamenných prodejen a 3 kosmetické salóny. I v průběhu této pětiletky FAnn rozvíjel bonusový program a marketingovou spolupráci s různými médii, např. s časopisy Elle či Cosmopolitan a sítí rádií.

Druhou pěttiletku 1996 - 2000 si můžete prohlédnout ZDE

2001/ GURU KRÁSY

Po přelomu tisíciletí bylo v provozu celkem 53 kamenných prodejen a 4 kosmetické salóny (ČR a SR). Toto významné postavení vedlo i k úzké spolupráci s tištěnými médii, např. projekt v ELLE a MARIANNE, kde se pravidelně věnovaly celé strany pouze našim tipům, novinkám a akcím. Díky skvělé spolupráci se značkou FERRARI jsme potěšili fanoušky motorismu. Soutěžit mohli kromě řady značkových cen také o 2 vstupenky na Velkou cenu Maďarska.

2002/ SPOJENÍ S KULTUROU

O rok později vznikla další zajímavá spolupráce se značkou BVLGARI prostřednictvím oscarového snímku Minority Report, kde si vedle Toma Cruise zahrály i BVLGARI parfémy. Náš Vánoční katalog dostal poprvé čtvercový rozměr a rozsah 68 stran.

2003/ PALÁC KRÁSY

Jaro tohoto roku jsme oslavovali ve voňavém stylu, a tak jsme 21. března 2003 otevřeli vůbec první samoobslužnou parfumerii v Čechách v pražském Paláci Flóra. Na rozloze 360 m2 se nacházelo téměř půl kilometru polic vůní a krásy, nechyběl ani kosmetický salón Art of Beauty s luxusní švýcarskou péčí LA PRAIRIE. Opulentní otevření prodejny doprovázela soutěž o nejnovější model Toyoty Yaris, křišťálový flakón BVLGARI, celoroční ošetření v salónu, originální doplňky značky AIGNER nebo o kosmetické produkty. Celkem jsme rozdali 10 skutečně hodnotných cen, a přitom stačilo jen co nejpřesněji odpovědět na soutěžní otázku: „Kolik kusů zboží bylo k dispozici pro zákazníky v parfumerii FAnn Flóra v den jejího otevření?" Mimo jiné v tomto roce začalo vycházet 2x ročně FAnn info ve velkém novinovém formátu a doplňoval ho klasický vánoční katalog.

2004/ NOVÁ ÉRA

Ani moravská metropole nemusela na svoji samoobslužnou parfumerii dlouho čekat. V roce 2004 jsme ji otevřeli v brněnském OD Centrum na Kobližné a o kousek dál, na nám. Svobody, byl otevřen první kosmetický salón pracující s francouzskou péčí MATIS PARIS. Zpěvačka Helena Vondráčková se díky naší kampani stala v ČR tváří exkluzivní péče LA PRAIRIE. Velkolepá divadelní představení a společenské večírky při příležitosti uvedení novinek nahradila moderní prezentace přímo v ulicích. Jako první se takto představila LACOSTE Red, jejíž obří nafukovací flakón jezdil po městě v Jeepu stejné barvy. V ulicích i obchodních centrech jste mohli narazit na nejrůznější dekorace a promotéry, kteří na novinku upozorňovali. Ve stejném duchu se neslo také uvedení LACOSTE Pink, jen barva byla změněna na růžovou. Naproti tomu lehce adrenalinové bylo uvedení novinky Boss In Motion značky HUGO BOSS – instalace velké zorbingové koule a dalších dekorací do vybraných obchodních center přilákala denně tisíce zvědavých návštěvníků. Nadále pokračujeme i v marketingových akcích – speciální stírací losy, které lákaly na stovky cen včetně značkových módních doplňků, bonusový program atd.

 

2005/ SILNÉ POSTAVENÍ

V první polovině roku mohli naši zákazníci kromě oslav svatého Valentýna soutěžit i o pět domácích kin. Uvedení dvou pánských novinek, HUGO BOSS Hugo Energise a LACOSTE Essential pour Home, jsme oslavili vydáním vlastních známek s přítiskem. A na konci roku 2005 jsme provozovali celkem 70 kamenných parfumerií a 6 kosmetických salónů v Česku a na Slovensku.

Třetí pětiletku (2001 - 2005) si můžete prohlédnout ZDE.

2006 / PLODNÝ ROK

V online světě jsme spustili oblíbenou aukci o originální vůně. Naše nabídka byla rozšířena o kosmetiku ESTÉE LAUDER a také o sluneční péči PIZ BUIN, kterou díky nám začala na dovolenou vozit téměř každá domácnost. Luxusní péče LA PRAIRIE pokračovala úspěšnou spoluprací s ikonou českého showbyznysu Helenou Vondráčkovou. Největší změnou prošla ostravská prodejna v bývalém Prioru. Nynější OC Laso překvapilo samoobslužnou prodejnou namísto staré, stánkové verze. V tomto roce také navázal spolupráci se značkou HUGO BOSS známý herec Tomáš Krejčíř. Zákazníkům představil novou linii HUGO BOSS Boss skin – pánská péče v moderním designu a s jednoduchou aplikací. V závěru roku jsme oslavili přímo FAnntastické Vánoce. V souvislosti s oslavou 15. výročí založení FAnn parfumerií proběhla speciální vánoční soutěž, jejímž cílem bylo uhádnout, kolik litrů parfémů, parfémových a toaletních vod „proteklo" v roce 2005 FAnn parfumeriemi v České republice. Odpověď, která byla nejblíže skutečným prodejním výsledkům, byla přes 8 717 litrů. Pět tipujících s nejbližší odpovědí získalo nový automobil Opel Corsa.

2007 / POMOC DĚTEM

Na začátku roku proběhlo slavnostní předávání vozů výhercům, kterého se kromě Tomáše Krejčíře, herečky Pavly Ptáčkové a tří vítězek soutěže krásy Miss 2006 zúčastnilo mnoho dalších známých osobností. V průběhu února a března jsme podpořili pilotní program UNICEF zaměřený na sirotky, jejichž rodiče se stali obětí nemocí. Prodejem UNICEF náramku pro naději, který přispíval částkou 50 Kč do nadačního fondu, se nakonec vybralo 120 750 Kč.

 

2008 / NOVÝ PROSTOR

Rok ve znamení nových prodejen. Otevřeli jsme v pražské Galerii Fénix, v brněnském Campus Square a v největším obchodním centru na Vysočině City Park Jihlava, kde fungoval také kosmetický salón. Spolupráce FAnn parfumerií s médii vyústila v několik zajímavých projektů. Pro vybrané čtenářky časopisu Elle jsme uspořádali večírek a představili jim novinky v předstihu. V tomto rocejsme také navázali spolupráci s časopisem Glanc, která funguje dodnes, a vůbec poprvé jsme rozdávali roční předplatné. Náš vlastní magazín FAnn info dostal stávající formát A5 a vedle něj jsme spustili blog, který fungoval i jako poradna v oblasti kosmetiky. Společně se značkou LACOSTE jsme oslavili její 75. výročí založení, a naši zákazníci tak mohli zakoupit limitovanou edici LACOSTE Essential nebo si zasoutěžit o značkové tenisové doplňky. A samozřejmostí byla i spolupráce s UNICEF – díky plyšovým medvídkům a dárkovým svíčkám jsme vybrali celých 440 400 Kč, které putovaly na dávky vitamínu A a očkovací vakcíny dětem.

2009 / SPECIALISTA NA PÉČI


Na podzim jsme hrdě otevřeli již šestou brněnskou FAnn parfumerii v nové pasáži obchodního centra Olympia Brno. Její součástí je dodnes i kosmetický salón. Značka LA PRAIRIE oslavila společně s Helenou Vondráčkovou již 20 let slavné kaviárové kolekce na trhu. V tomto roce byla také uvedena speciální edice HUGO BOSS Element v rámci projektu „Jeden flakón, jeden nový strom". Amazonský deštný prales se tak díky značce rozrostl o 800 hektarů. Do našeho sortimentu přibyla luxusní péče 3LAB. Pro věrné zákazníky jsme připravili soutěže o řadu zážitků, jako například tandemový seskok padákem či den na jachtě, a o poukazy v celkové hodnotě 75 000 Kč. V pozadí nebyla ani charitativní činnost – podpořili jsme Charity Golf Tour Modrý hroch a jako již tradičně i UNICEF, kterému jsme předali částku 314 540 Kč. Prostředky z prodeje náramků putovaly na podporu sirotků a výtěžek z prodeje dřevěných pastelek a ořezávátek na projekt „nezávadná voda".

2010 / REKONSTRUKCE

V tomto roce se pozornost upínala k rekonstrukci legendárního obchodního domu Kotva při příležitosti jeho 35. narozenin, kde zaujímá naše parfumerie jedno z výsadních míst. V létě si naši zákazníci užili první červnový festival péče a líčení, úspěšnou akci pořádanou dodnes. Pro UNICEF jsme prodejem autíček a klíčenek vybrali částku 448 650 Kč .

Čtvrtou pětiletku (2006 - 2010) si můžete prohlédnout ZDE.

2011/ DRUHÁ DEKÁDA

Rok plný oslav 20. výročí založení sítě. Kromě toho, že jste mohli získat jeden z pěti vozů Opel Corsa, jsme vydali celkem 20 000 dárků prostřednictvím stíracích losů. Mezi nejrůznějšími slevami a poukazy byly například i 3 ceny v podobě zájezdu od CK Blue Style, každý v hodnotě 30 000 Kč. Facebook zažívá konečně rozmach a na našem dva roky starém profilu se pořádně rozjela komunikace a soutěže. Díky UNICEF jsme zařadili do nabídky dětské kvarteto a originální sněhové vločky. Výtěžek putoval na podporu vzdělávání v zemích postižených přírodními katastrofami a válkami a na nákup výživy pro hladovějící děti v Somálsku.

2012/ OPRAVDOVÉ KLENOTY

Klenoty v podobě skutečných šperků jsme pro naše věrné zákazníky připravili jako pozornost k nákupu a ve spolupráci s ALO DIAMONDS je obdarovali perlovými přívěsky a náušnicemi v celkové hodnotě 400 000 Kč. Pomyslným klenotem bylo také navázání spolupráce s vynikající českou herečkou Simonou Stašovou pro naši exkluzivní značku JUVENA. Neméně důležitá pro nás byla i práce s fenomenálními vůněmi značky Zippo, které slavily úspěch po celém světě. V létě jsme uspořádali ve spolupráci s vizážisty a kadeřníky velkolepou road show po obchodních centrech plnou úspěšných proměn. Na podzim k nám poprvé zavítal panáček do auta, jeden z nejoblíbenějších produktů vůbec! Také jsme pro vás vyrobili vlastní kolekci tělové kosmetiky FAnn Care a ani v tomto roce jsme nezapomněli podpořit UNICEF v nákupu pitné vody a v pomoci sirotkům. Celkem se díky barevným provázkům s korálky a přívěskům na klíče vybralo 273 600 Kč.

2013/ POMOC POTŘEBNÝM

Ve světě parfémů jsme uvedli prodejní koncept „haute parfumerie", který nabízí na několika vybraných prodejnách niche vůně. Navíc jsme zakoupili unikátní stroj na gravírování, s jehož pomocí si můžete nechat bezplatně vyrýt věnování či vzkaz na téměř jakýkoli flakón. Zrekonstruovali jsme parfumerii s kosmetickým salónem v brněnské Olympii a na podzim jsme slavnostně otevřeli designovou prodejnu v olomoucké Šantovce. Poslání pomáhat potřebným jsme v tomto roce naplnili maximálně, a to hned třemi projekty. První z nich, Acqua for Life, podpořila značka GIORGIO ARMANI, která za nákup jedné vůně Acqua di Gioa darovala 100 litrů pitné vody organizaci Green Cross. Ta díky akci zajistila 52 125 629 litrů pitné vody v rozvojových vesnicích Ghany a Bolívie. Druhý projekt podpořil ve spolupráci s Kapkou naděje vážně nemocné děti, a to díky prodeji trendy gumových náramků. A tradiční spolupráce s UNICEF pokračovala prodejem poznámkových bloků a klíčenek, díky nimž bylo před Vánoci vybráno celkem 133 800 Kč.

2014/ NOVÉ OBZORY

V tomto roce definitivně vyústilo mnohaleté charitativní snažení FAnn parfumerií v založení vlastního nadačního fondu FAnn dětem. První rok lze označit za veleúspěšný. Díky darům a podpoře značek JUVENA, MATIS a HUGO BOSS a prodeji vlastních produktů jsme na konci roku měli na kontě celkem 1 250 000 Kč. Z toho jsme pořídili pro FN Brno diagnostický laser za 750 000 Kč. Týmy vizážistů podpořily soutěže krásy Czechoslovak Top Model a LookBella. Díky značce PIZ BUIN jsme navázali spolupráci se snowboardistkou Ester Ledeckou a značka MATIS s úspěšnou herečkou Alenou Antalovou, která se objevila na obálce FAnn magazinu. Otevřeli jsme nové prodejny v Teplicích a Děčíně a zrekonstruovali jednu z nejstarších parfumerií v OD Kotva. Třešničkou na dortu bylo spuštění moderního e-shopu, který umožňuje řadu funkcí, jako třeba rezervaci na kamenných prodejnách.

 

2015/ SVĚŽÍ ZNAČKY

Rozšiřujeme sortiment o nové, v Česku neokoukané značky! Kromě revolučního POO-POURRI, masážní baňky CELLUBLUE, oblíbených balzámků LIP SMACKER nebo zábavných MIMOŇŮ jsme v květnu spustili prodej dánské kosmetiky GOSH COPENHAGEN, která si ihned získala své místo a stovky pravidelných zákaznic. Z českých značek jsme uvedli vůně DAYDEE, které vytvořil Martin Dejdar inspirovaný cestou do USA. GOSH hned v prvním roce připravil projekt s úspěšnou zpěvačkou a ikonou mladé generace Monikou Bagárovou a značka luxusní péče 3LAB s paní Zdenou Studénkovou. Nadační fond FAnn dětem investoval vybrané prostředky v celkové hodnotě 242 090 Kč na nákup speciálního monitorovacího setu pro předčasně narozené a kriticky ohrožené novorozence a senzorů pro bezbolestné sledování hladiny glykémie u dětských diabetiků. Na online sítích jsme spustili instagramový účet, kde vám každý den přinášíme novinky ze světa parfémů, líčení a péče.

2016/ FANN MUŽŮM

Rekonstrukcí do bílo-béžového designu si prošla prodejna v olomoucké Olympii, OC Fórum v Ústí nad Labem a mimo to jsme také otevřeli novou prodejnu v Přerově a Hradci Králové. Rozhodli jsme se více myslet na muže a připravili pro ně na prodejnách tzv. Gentlemen's club, tedy sortiment s výhradně pánskou kosmetikou. Zákazníkům jsme představili nové neotřelé značky, z nichž nejzajímavější je ST. MORITZ, REVLON a DECLARÉ. Nadační fond FAnn dětem pokračuje ve své práci na podporu těch nejmenších a za rok 2016 se podařilo vybrat 311 040 Kč.

2017/ SVĚT VE FANNU

Na trh jsme uvedli několik zajímavých značek z celého světa jako korejskou kosmetiku CREMORLAB, anglickou tělovou kosmetiku FIKKERTS, francouzskou tělovou péči COTTAGE a MARGARET DABBS LONDON, která je britskou jedničkou v péči o nohy. Z českého zastoupení jsme představili značku USHUAYA, později přejmenovanou na SMYSSLY. Síť kamenných prodejen jsme rozšířili o prodejnu v Globusu Brno a Metropoli Zličín Praha a zároveň jsme zrekonstruovali prodejnu v IGY České Budějovice. Nadace FAnn dětem věnovala novorozeneckým oddělením přístroje v celkové hodnotě 605 064 Kč.

2018/ NEJKRÁSNĚJŠÍ PARFUMERIE

Nejdůležitější událostí roku bylo jednoznačně otevření FAnn Beauty Atelieru na Jungmannově náměstí v Praze, kde se nám povedlo vytvořit jedinečný prostor, který propojuje tradiční parfumerii s moderním concept storem. Slavnostní otevření proběhlo za účasti mnoha celebrit jako Helena Vondráčková, Ivana Chýlková, Jana Stryková nebo Berenika Kohoutová. Rozrůstáme se nejenom v Praze, ale také v Opavě a Ostravě, kde jsme otevřeli další prodejny. Rekonstrukcí do moderního zlato-bílo-béžového designu si prošla prodejna v Jihlavě a v Atriu Flora Praha. Zároveň stíháme rozšiřovat sortiment o nové značky, například o speciální probiotickou kosmetiku MOTHER DIRT, luxusní sójové svíčky DW HOME či kultovní americké balzámy na rty CARMEX. Mimo to jsme také uvedli českou značku BODYBE SCRUB, jejíž tváří je modelka Nikol Švantnerová, a dále microdrinky WATERDROP, které se okamžitě staly absolutním bestsellerem. Nadační fond FAnn dětem věnoval neonatologickým oddělením nové přístroje za 770 000 Kč.

2019/ ROK NOVINEK

Sortiment jsme obohatili o spoustu zajímavých značek. V naší nabídce je nyní ANY COSMETICS od známe hvězdy sociálních sítí Not So Funny Any nebo značka ASOMBROSO, která vychází z dílny slavného módního návrháře OSMANYHO LAFFITY. Sortiment vůní obohatila značka TOCCA, jejíž ambasadorkou je moderátorka Gabriela Partyšová a díky značce NAJ OLEARI jsme navázali spolupráci s modelkou Alenou Šeredovou. Povedlo se také zrekonstruovat prodejnu v olomoucké Šantovce, NC Fénix v Praze a nově jsme otevřeli novou prodejnu v Globusu Liberec, Globusu Praha Zličín a OC Průhonice v Čestlicích. Vedle našeho FAnn Beaty Atelieru jsme otevřeli luxusní La Prairie Atelier, který je jediný svého druhu v celé Evropě. Nadační fond FAnn dětem věnoval neonatologickým oddělením po celém Česku přístroje v celkové hodnotě 1 414 822 Kč.

2020/ PANDEMIE NÁS NEZASTAVÍ

V roce 2020 jsme byli postaveni před skutečnou výzvu, protože jsme museli mít kvůli pandemii uzavřené prodejny po celých 105 dní. Z kamenných prodejen jsme se proto přesunuli na web fann.cz, který si prošel výraznou proměnou. I přes tento náročný rok plný omezení se nám povedlo zrealizovat několik úspěšných projektů, jedním z nichž je koncept Československých značek, jehož filozofie vychází z myšlenky, že jako ryze česká parfumerie hrdě podporujeme šikovné lokální tvůrce z Česka a Slovenska. Jde o unikátní výběr těch nejlepších československých značek jako OSTÉ, MALINNA, BODYBE SCRUB, ANY COSMETICS, SMYSSLY, MYLO, ASOMBROSO, JOSHI, AGRICO OIL a KANABIGEROL, který nenajdete v žádné jiné parfumerii. Rozrostli jsme se o novou pobočku v Táboře. I přes nelehký rok věnoval nadační fond FAnn dětem celkem 18 pracovištím neonatologických oddělení, kojeneckých ústavů a azylových domů potřeby a vybavení v hodnotě přes 990 000 Kč. A jako každý rok i 9 pracovištím novorozeneckých odděleních věnoval nové přístroje a vybavení za více než 1 500 000 Kč.