DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 700 KČ

FAnn parfumerie je tu pro vás již přes 25 let

V rámci oslav 25 let na trhu jsme vám ve FAnn magazínech a Vánočním katalogu přinesli ohlédnutí za naší historií:

  • první pětiletka 1991-1995 ke stažení ZDE
  • druhá pětiletka 1996-2000 ke stažení ZDE
  • třetí pětiletka 2001-2005 ke stažení ZDE
  • čtvrtá pětiletka 2006-2010 ke stažení ZDE
  • pátá pětiletka 2011-2016 ze stažení ZDE

Vytrvat na českém trhu po čtvrt století, a k tomu ještě s noblesou a neustále rostoucí oblibou zákazníků, vyžaduje hodně práce a nápadů. Na to, jaké byly počátky FAnn parfumerie, mezníky i velké úspěchy během této doby, se můžete podívat zde.

 

1991 / ZAČÍNÁME
V dubnu toho roku jsme navštívili Výstavní veletrh v Brně, nasbírali potřebné kontakty
a o 3 týdny později jsme již nabízeli zboží na BVV v rámci Prodejních veletrhů. Tak odstartovala velkoobchodní činnost, kterou záhy doplnil i maloobchod. Vzniklo logo se symbolem korunky. Otevřeli jsme první kamenné parfumerie na třídě Kpt. Jaroše a na Palackého třídě v Brně a ve slovenských Michalovcích.
Vznik loga FAnn s korunkou Vznik loga FAnn s korunkou První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně
První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně
První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně První FAnn parfumerie na třídě Kpt. Jaroše v Brně FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích
 
1992 / PŘÍCHOD LUXUSU
Do našich parfumerií se dostává skutečný luxus! Z účasti na dalších významných veletrzích, např. na brněnském výstavišti a na bratislavské Inchebě, vzešlo oficiální zastoupení takových selektivních značek, jako například Hugo Boss, Laura Biagiotti, Otto Kern či Ellen Betrix. Vzhledem k úspěšnému startu naší společnosti jsme se začali věnovat i sponzorské a charitativní činnosti, v rámci níž jsme mimo jiné podpořili i mláďata jaguárů v brněnské ZOO.
FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích po rekonstrukci FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích po rekonstrukci FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích po rekonstrukci FAnn parfumerie v slovenských Michalovcích po rekonstrukci
Stánek FAnn na brněnském veletrhu Stánek FAnn na brněnském veletrhu Stánek FAnn na brněnském veletrhu  
Sponzorovali jsme malé jaguáry Sponzorovali jsme malé jaguáry Sponzorovali jsme malé jaguáry  
 
1993 / STRHUJÍCÍ PŘEDSTAVENÍ
Rok ve znamení mnoha významných projektů. Za zmínku stojí účast na prestižním veletrhu „Trenčín město módy" či strhující multimediální prezentace nových vůní Boss Elements a Laura Biagiotti Venezia, které jsme pořádali v k prasknutí narvaném Mahenově divadle v Brně především pro obchodníky, odborníky i umělce. Bylo třeba zvýšit nízké povědomí mezi lidmi o tom, co to vlastně kvalitní vůně je, a tato forma sklidila u diváků i médií obrovský úspěch. Také jsme otevřeli luxusní prodejnu v Praze na Štěpánské ulici a pořádali jsme první spotřebitelské soutěže pro zákazníky – vyhrát osobní automobil značky Favorit či luxusní elektroniku bylo v té době ojedinělé. Rozdělení Československa znamenalo osamostatnění české
a slovenské sítě FAnn parfumerií.
Stánek na veletrhu Trenčín město módy Stánek na veletrhu Trenčín město módy Stánek FAnn na kontraktační výstavě REWE Stánek FAnn na kontraktační výstavě REWE
Stánek FAnn na kontraktační výstavě REWE Pozvánka na kontraktační výstavu REWE Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti
Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti
Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti Uvedení nové vůně Boss Elements a Laura Biagiotti
Otevření FAnn parfumerie v Štěpánské ul. Praha Otevření FAnn parfumerie v Štěpánské ul. Praha Otevření FAnn parfumerie v Štěpánské ul. Praha Otevření FAnn parfumerie v Štěpánské ul. Praha
Soutěžilo se o elektroniku i Škodu Favorit Soutěžilo se o elektroniku i Škodu Favorit Soutěžilo se o elektroniku i Škodu Favorit Soutěžilo se o elektroniku i Škodu Favorit
 
1994 / SHOW POKRAČUJE
Obliba multimediálních představení pokračovala uvedením dalších vůní tehdy velmi populární značky Laura Biagiotti. Novinky Laura a Roma Uomo doprovázelo strhující taneční představení, slavné osobnosti a velkolepý večírek uvnitř Mahenova divadla.
Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo    Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo
Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo
Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo
Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo Uvedení nové vůně Laura Biagiotti Laura a Roma Uomo    
 
1995 / PODPORA KRÁSY
Stálí zákazníci získali možnost stát se členy věrnostního klubu, ke kterému je opravňovala první FAnn Prominent Card. Pro velký zájem jsme i v tomto roce uspořádali spotřebitelskou soutěž o slosovatelné kupóny. Výhry v podobě 12 televizorů a dalších cen předávala Heidi Janků. V rámci klubu na ně čekala řada výhod. Také jsme se stali sponzorem 2. ročníku soutěže krásy Missis a začali jsme spolupracovat s nadací Naše dítě paní Zuzany Baudyšové.
Soutěžilo se 12 barevných televizorů Soutěžilo se 12 barevných televizorů Soutěžilo se 12 barevných televizorů Soutěžilo se 12 barevných televizorů
Sponzorovali jsme soutěž Missis Sponzorovali jsme soutěž Missis Sponzorovali jsme soutěž Missis Sponzorovali jsme soutěž Missis

1996 / ZÁŽITEK VŠEMI SMYSLY
Uvedení dvou výrazných nových vůní moderoval v brněnském Mahenově divadle Jan Čenský. Součástí programu byla v případě pánské vůně Boss Elements Aqua (HUGO BOSS) na tu dobu velká technická novinka – laser show a bazén s vodou jako součást pódia, který pohltil tanečníky natolik, že dotančili představení bez košilí. Dámská vůně Sotto Voce (LAURA BIAGIOTTI) okouzlila originálními rekvizitami v podobě ladiček, něžnou hudbou i tanečním projevem. V průběhu obou vystoupení byla do hlediště pomoci klimatizace uvolňována ta správná vůně, která zaplavila celé divadlo. Umělecky vše ztvárnila taneční skupina Crazy Dancers pod vedením Michala Popelky a Leony „Qašy" Kvasnicové, hudbu zkomponoval známý skladatel Otakar Olšaník.

1997 / NA NOVÉ ADRESE
Naše rozrůstající se aktivity potřebovaly adekvátní prostory, a tak jsme vybudovali centrálu v brněnských Řečkovicích. Jednotlivé částí holdingu (velkoobchod, maloobchod, sklad i komunikační agentura) se nyní dostaly pod jednu střechu.

1998 / CENTRUM KOSMETIKY FANN
FAnn parfumerie se stávají opravdovým synonymem luxusu a krásy. V roce 1998 jsme otevřeli několik prodejen po celém Česku, z nichž nejvýznamnější bylo otevření velkoplošné dvoupodlažní prodejny v Praze na Václavském nám., kde nechyběla řada slavných osobností ani zástupci médií.

1999 / VE SPOLEČNOSTI
Monumentální otevření parfumerie na brněnském nám. Svobody, jejíž interiér ztělesňoval v té době nevídaný luxus, jsme ještě podtrhli uvedením dalších nových vůní v rámci Story Party v brněnském Boby centru a v pražském hotelu Hilton, kdy jsme propojili prezentaci novinek s klasickou společenskou událostí. Večerem provázela Halina Pawlovská a představeny byly vůně značky HUGO BOSS, dnes již ikonická Hugo Woman a pánský Boss Dark Blue, ve kterém se poprvé snoubí indická limeta s exotickým malabarským
zázvorem. Jenom pro tuto příležitost byl vytvořen speciální a lahodný koktejl.

2000 / INTERNETOVÁ REVOLUCE
FAnn rozjíždí vůbec první internetový obchod s vůněmi a kosmetikou v Česku a díky online technologiím také věrnostní program FAnn Bonus Klub. I v tomto roce jsme se účastnili Story Party a představena byla novinka značky DOLCE&GABANNA s jednoduchým názvem D&G. Vůně ztělesňující nespoutané mládí byla doprovázena divokou show plnou provokace. Ke konci roku 2000 síť FAnn parfumerií v Česku tvořilo kromě internetového obchodu celkem 19 kamenných prodejen a 1 kosmetický salón. Na Slovensku bylo
25 kamenných prodejen a 3 kosmetické salóny. I v průběhu této pětiletky FAnn rozvíjel bonusový program a marketingovou spolupráci s různými médii, např. s časopisy Elle a Cosmopolitanem a sítí rádií.

 

2001/ GURU KRÁSY
Po přelomu tisíciletí bylo v provozu celkem 53 kamenných prodejen a 4 kosmetické salóny (ČR a SR). Toto významné postavení vedlo i k úzké spolupráci s tištěnými médii, např. projekt v ELLE a MARIANNE, kde se pravidelně věnovaly celé strany pouze našim tipům, novinkám a akcím. Díky skvělé spolupráci se značkou FERRARI jsme potěšili fanoušky motorismu. Soutěžit mohli kromě řady značkových cen také o 2 vstupenky na Velkou cenu Maďarska..

2002/ SPOJENÍ S KULTUROU
O rok později vznikla další zajímavá spolupráce se značkou BVLGARI prostřednictvím oscarového snímku Minority Report, kde si vedle Toma Cruise zahrály i BVLGARI parfémy. Náš Vánoční katalog dostal poprvé čtvercový rozměr a rozsah 68 stran.

2003/ PALÁC KRÁSY
Jaro tohoto roku jsme oslavovali ve voňavém stylu, a tak jsme 21. března 2003 otevřeli vůbec první samoobslužnou parfumerii v Čechách v pražském Paláci Flóra. Na rozloze 360 m2 se nacházelo téměř půl kilometru polic vůní a krásy, nechyběl ani kosmetický salón Art of Beauty s luxusní švýcarskou péčí LA PRAIRIE. Opulentní otevření prodejny doprovázela soutěž o nejnovější model Toyoty Yaris, křišťálový flakón BVLGARI, celoroční ošetření v salónu, originální doplňky značky AIGNER nebo o kosmetické produkty. Celkem jsme rozdali 10 skutečně hodnotných cen, a přitom stačilo jen co nejpřesněji odpovědět na soutěžní otázku: „Kolik kusů zboží bylo k dispozici pro zákazníky v parfumerii FAnn Flóra v den jejího otevření?" Mimo jiné v tomto roce začalo vycházet 2x ročně FAnn info ve velkém novinovém formátu a doplňoval ho klasický vánoční katalog.

2004/ NOVÁ ÉRA
Ani moravská metropole nemusela na svoji samoobslužnou parfumerii dlouho čekat. V roce 2004 jsme ji otevřeli v brněnském OD Centrum na Kobližné a o kousek dál, na nám. Svobody, byl otevřen první kosmetický salón pracující s francouzskou péčí MATIS PARIS. Zpěvačka Helena Vondráčková se díky naší kampani stala v ČR tváří exkluzivní péče LA PRAIRIE. Velkolepá divadelní představení a společenské večírky při příležitosti uvedení novinek nahradila moderní prezentace přímo v ulicích. Jako první se takto představila
LACOSTE Red, jejíž obří nafukovací flakón jezdil po městě v Jeepu stejné barvy. V ulicích i obchodních centrech jste mohli narazit na nejrůznější dekorace a promotéry, kteří na novinku upozorňovali. Ve stejném duchu se neslo také uvedení LACOSTE Pink, jen barva byla změněna na růžovou. Naproti tomu lehce adrenalinové bylo uvedení novinky Boss In Motion značky HUGO BOSS – instalace velké zorbingové koule a dalších dekorací do vybraných obchodních center přilákala denně tisíce zvědavých návštěvníků. Nadále
pokračujeme i v marketingových akcích – speciální stírací losy, které lákaly na stovky cen včetně značkových módních doplňků, bonusový program atd.

2005/ SILNÉ POSTAVENÍ
V první polovině roku mohli naši zákazníci kromě oslav svatého Valentýna soutěžit i o pět domácích kin. Uvedení dvou pánských novinek, HUGO BOSS Hugo Energise a LACOSTE Essential pour Home, jsme oslavili vydáním vlastních známek s přítiskem. A na konci roku 2005 jsme provozovali celkem 70 kamenných parfumerií a 6 kosmetických salónů v Čechách a na Slovensku.

   

2006 / PLODNÝ ROK
V online světě jsme spustili oblíbenou aukci o originální vůně. Naše nabídka byla rozšířena o kosmetiku ESTÉE LAUDER a také o sluneční péči PIZ BUIN, kterou díky nám začala na dovolenou vozit téměř každá domácnost. Luxusní péče LA PRAIRIE pokračovala úspěšnou spoluprací s ikonou českého showbyznysu Helenou Vondráčkovou. Největší změnou prošla ostravská prodejna v bývalém Prioru. Nynější OC Laso překvapilo samoobslužnou prodejnou namísto staré, stánkové verze. V tomto roce také navázal spolupráci se značkou HUGO BOSS známý herec Tomáš Krejčíř. Zákazníkům představil novou linii HUGO BOSS Boss skin – pánská péče v moderním designu a s jednoduchou aplikací. V závěru roku jsme oslavili přímo FAnntastické Vánoce. V souvislosti s oslavou 15. výročí založení FAnn parfumerií proběhla speciální vánoční soutěž, jejímž cílem bylo uhádnout, kolik litrů parfémů, parfémových a toaletních vod „proteklo" v roce 2005 FAnn parfumeriemi v České republice. Odpověď, která byla nejblíže skutečným prodejním výsledkům, byla přes 8 717 litrů. Pět tipujících s nejbližší odpovědí získalo nový automobil Opel Corsa.

2007 / POMOC DĚTEM
Na začátku roku proběhlo slavnostní předávání vozů výhercům, kterého se kromě Tomáše Krejčíře, herečky Pavly Ptáčkové a tří vítězek soutěže krásy Miss 2006 zúčastnilo mnoho dalších známých osobností. V průběhu února a března jsme podpořili pilotní program UNICEF zaměřený na sirotky, jejichž rodiče se stali obětí nemocí. Prodejem UNICEF náramku pro naději, který přispíval částkou 50 Kč do nadačního fondu, se nakonec vybralo 120 750 Kč.

2008 / NOVÝ PROSTOR
Rok ve znamení nových prodejen. Otevřeli jsme v pražské Galerii Fénix, v brněnském Campus Square a v největším obchodním centru na Vysočině City Park Jihlava, kde fungoval také kosmetický salón. Spolupráce FAnn parfumerií s médii vyústila v několik zajímavých projektů. Pro vybrané čtenářky časopisu Elle jsme uspořádali večírek a představili jim novinky v předstihu. V tomto rocejsme také navázali spolupráci s časopisem Glanc, která funguje dodnes, a vůbec poprvé jsme rozdávali roční předplatné. Náš vlastní magazín FAnn info dostal stávající formát A5 a vedle něj jsme spustili blog, který fungoval i jako poradna v oblasti kosmetiky. Společně se značkou LACOSTE jsme oslavili její 75. výročí založení, a naši zákazníci tak mohli zakoupit limitovanou edici LACOSTE Essential nebo si zasoutěžit o značkové tenisové doplňky. A samozřejmostí byla i spolupráce s UNICEF – díky plyšovým medvídkům a dárkovým svíčkám jsme vybrali celých 440 400 Kč, které putovaly na dávky vitamínu A a očkovací vakcíny dětem.

2009 / SPECIALISTA NA PÉČI
Na podzim jsme hrdě otevřeli již šestou brněnskou FAnn parfumerii v nové pasáži obchodního centra Olympia Brno. Její součástí je dodnes i kosmetický salón. Značka LA PRAIRIE oslavila společně s Helenou Vondráčkovou již 20 let slavné kaviárové kolekce na trhu. V tomto roce byla také uvedena speciální edice HUGO BOSS Element v rámci projektu „Jeden flakón, jeden nový strom". Amazonský deštný prales se tak díky značce rozrostl o 800 hektarů. Do našeho sortimentu přibyla luxusní péče 3LAB. Pro věrné zákazníky jsme připravili soutěže o řadu zážitků, jako například tandemový seskok padákem či den na jachtě, a o poukazy v celkové hodnotě 75 000 Kč. V pozadí nebyla ani charitativní činnost – podpořili jsme Charity Golf Tour Modrý hroch a jako již tradičně i UNICEF, kterému jsme předali částku 314 540 Kč. Prostředky z prodeje náramků putovaly na podporu sirotků a výtěžek z prodeje dřevěných pastelek a ořezávátek na projekt „nezávadná voda".

2010 / REKONSTRUKCE
V tomto roce se pozornost upínala k rekonstrukci legendárního obchodního domu Kotva při příležitosti jeho 35. narozenin, kde zaujímá naše parfumerie jedno z výsadních míst. V létě si naši zákazníci užili první červnový festival péče a líčení, úspěšnou akci pořádanou dodnes. Pro UNICEF jsme prodejem autíček a klíčenek vybrali částku 448 650 Kč .

 

2011/ DRUHÁ DEKÁDA
Rok plný oslav 20. výročí založení sítě. Kromě toho, že jste mohli získat jeden z pěti vozů Opel Corsa, jsme vydali celkem 20 000 dárků prostřednictvím stíracích losů. Mezi nejrůznějšími slevami a poukazy byly i například 3 ceny v podobě zájezdu od CK Blue Style každý v hodnotě 30 000 Kč. Facebook zažívá konečně rozmach a na našem dva roky starém profilu se pořádně rozjela komunikace a soutěže. Díky UNICEF jsme zařadili do nabídky dětské kvarteto a originální sněhové vločky. Výtěžek putoval na podporu vzdělávání v zemích postižených přírodními katastrofami a válkami a na nákup výživy pro hladovějící děti v Somálsku.

2012/ OPRAVDOVÉ KLENOTY
Klenoty v podobě skutečných šperků jsme pro naše věrné zákazníky připravili jako pozornost k n nákupu a ve spolupráci s ALO DIAMONDS je obdarovali perlovými přívěsky a náušnicemi v celkové hodnotě 400 000 Kč. Pomyslným klenotem
bylo také navázání spolupráce s vynikající českou herečkou Simonou Stašovou pro naši exkluzivní značku JUVENA. Neméně důležitá pro nás byla i práce s fenomenálními vůněmi značky Zippo, které slavily úspěch po celém světě. V létě jsme uspořádali ve spolupráci
s vizážisty a kadeřníky velkolepou road show po obchodních centrech plnou úspěšných proměn. Na podzim k nám poprvé zavítal panáček do auta, jeden z nejoblíbenějších produktů vůbec! Také jsme pro vás vyrobili vlastní kolekci tělové kosmetiky FAnn Care a ani v tomto roce jsme nezapomněli podpořit UNICEF v nákupu pitné vody a v pomoci sirotkům. Celkem se díky barevným provázkům s korálky a přívěskům na klíče vybralo 273 600 Kč.

2013/ POMOC POTŘEBNÝM
Ve světě parfémů jsme uvedli prodejní koncept „haute parfumerie", který nabízí na několika vybraných prodejnách niche vůně. Navíc jsme zakoupili unikátní stroj na gravírování, s jehož pomocí si můžete nechat bezplatně vyrýt věnování či vzkaz na téměř jakýkoli flakón. Zrekonstruovali jsme parfumerii s kosmetickým salónem v brněnské Olympii a na podzim jsme slavnostně otevřeli designovou prodejnu v olomoucké Šantovce. Poslání pomáhat potřebným jsme v tomto roce naplnili maximálně, a to hned třemi projekty. První z nich, Acqua for Life, podpořila značka GIORGIO ARMANI, která za nákup jedné vůně Acqua di Gioa darovala 100 litrů pitné vody organizaci Green Cross. Ta díky akci zajistila 52 125 629 litrů pitné vody v rozvojových vesnicích Ghany a Bolívie. Druhý projekt podpořil ve
spolupráci s Kapkou naděje vážně nemocné děti, a to díky prodeji trendy gumových náramků. A tradiční spolupráce s UNICEF pokračovala prodejem poznámkových bloků a klíčenek, díky nimž bylo před Vánoci vybráno celkem 133 800 Kč.

2014/ NOVÉ OBZORY
V tomto roce definitivně vyústilo mnohaleté charitativní snažení FAnn parfumerií v založení vlastního nadačního fondu FAnn dětem. První rok lze označit za veleúspěšný. Díky darům a podpoře značek JUVENA, MATIS a HUGO BOSS a prodeji vlastních produktů jsme na
konci roku měli na kontě celkem 1 250 000 Kč. Z toho jsme pořídili pro FN Brno diagnostický laser za 750 000 Kč. Týmy vizážistů podpořily soutěže krásy Czechoslovak Top Model a LookBella. Díky značce PIZ BUIN jsme navázali spolupráci se snowboardistkou Ester Ledeckou a značka MATIS s úspěšnou herečkou Alenou Antalovou, která se objevila na obálce FAnn magazinu. Otevřeli jsme nové prodejny v Teplicích a Děčíně a zrekonstruovali jednu z nejstarších parfumerií v OD Kotva. Třešničkou na dortu bylo spuštění moderního e-shopu, který umožňuje řadu funkcí, jako třeba rezervaci na kamenných prodejnách apod.

2015/ SVĚŽÍ ZNAČKY
Rozšiřujeme sortiment o nové, v Česku neokoukané značky! Kromě revolučního POO-POURRI, masážní baňky CELLUBLUE, oblíbených balzámků LIP SMACKER nebo zábavných MIMOŇŮ jsme v květnu spustili prodej dánské kosmetiky GOSH COPENHAGEN, která si ihned získala své místo a stovky pravidelných zákaznic. Z českých značek jsme uvedli vůně DAYDEE, které vytvořil Martin Dejdar inspirovaný cestou do USA. GOSH hned v prvním roce připravil projekt s úspěšnou zpěvačkou a ikonou mladé generace Monikou Bagárovou a značka luxusní péče 3LAB s paní Zdenou Studénkovou. Nadační fond FAnn dětem investoval vybrané prostředky v celkové hodnotě 242 090 Kč na nákup speciálního monitorovacího setu pro předčasně narozené a kriticky ohrožené novorozence a senzorů pro bezbolestné sledování hladiny glykémie u dětských diabetiků. Na online sítích jsme spustili instagramový účet, kde vám každý den přinášíme novinky ze světa parfémů, líčení a péče.

Pětadvacet let historie je za námi. Ale my jedeme dál a těšíme se, co nám, i díky Vám, našim skvělým zákazníkům, přinese budoucnost.

Doprava zdarma

Při nákupu nad 700 Kč