Časté otázky

Na této stránce najdete nejčastější otázky týkající se nákupu v kamenných prodejnách i e-shopu, FAnn Bonus klubu, dárkových karet a rozdělení našich značek. Pokud zde nenajdete odpověď, můžete se s námi spojit přes online chat nebo jakýkoliv jiný kontakt.

Nákupy v kamenných prodejnách

Jaké jsou obchodní podmínky v kamenných prodejnách?

Obchodní podmínky pro nákup v kamenných prodejnách se řídí zákonnou úpravou (Občanský zákoník, Zákon o ochraně spotřebitele aj.).

Lze vrátit zboží zakoupené na prodejně?

Na rozdíl od nákupu v e-shopu neplatí pro zboží zakoupené na kamenné prodejně zákonem daná možnost jeho vrácení do 14 dnů od převzetí. Nicméně zákazníkům nabízíme možnost výměny za jakékoliv zboží (i více kusů) ve stejné nebo vyšší hodnotě (s doplatkem).

Lze zboží vyměnit za jiné?

Pokud je zboží nerozbalené, nepoužité a prokážete, že bylo zakoupeno ve FAnn, lze ho vyměnit za jakékoliv zboží (i více kusů) ve stejné nebo vyšší hodnotě (s doplatkem). Výměna je možná i na jiné prodejně, než bylo zakoupeno.

Nemohu najít pokladní doklad od nákupu, co mám dělat?

Pokud byl nákup placený kartou, lze jako doklad použít i výpis konkrétní transkace. Pokud máte FAnn Bonus kartu a byla při nákupu načtena, můžeme doklad dohledat.

Jsou ceny a akce v e-shopu a na kamenných parfumeriích stejné?

Ceny i slevy v e-shopu jsou totožné jako v kamenných parfumeriích. Je tedy úplně jedno, jestli nakoupíte na prodejně nebo v našem e-shopu. Jediným drobným rozdílem mohou být dárky k nákupu – vzhledem k jejich povaze a složitosti distribuce není možné vždy zajistit, aby byly dárky jak na e-shopu, tak i na všech kamenných parfumeriích.

Je možné objednat na prodejnu zboží, které tam není skladem?

Ano, toto možné je. Vyjma zboží značek Dior a Chanel. Se svým požadavkem se obraťte na konkrétní prodejnu.

Proč jsem nedostala inzerovaný dárek k nákupu?

Dárky k nákupu jsou v omezeném množství a jejich platnost je do vydání zásob konkrétní prodejny. O některé dárky je velký zájem a vydají se během pár dnů.

 

Nákupy na e-shopu www.fann.cz

Jaké jsou obchodní podmínky v e-shop www.fann.cz?

Obchodní podmínky pro nákup v e-shopu www.fann.cz najdete ZDE.

Jaké budu platit poštovné?

Poštovné 80 Kč platíte v případě, že nakoupíte za méně než 500 Kč. Pokud nakoupíte nad 500 Kč, poštovné již neplatíte. U osobního odběru neplatíte žádné poplatky.

Jak mohu zaplatit?

Na e-shopu můžete zaplatit následujícími způsoby:

  • dobírkou při převzetí zásilky
  • bezhotovostním převodem na náš bankovní ůčet 2588753001/5500
  • online platební kartou přes zabezpečené rozhraní, na které najdete odkaz po dokončení objednávky nebo v e-mailu s potvrzením objednávky
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru
  • platba ibody (10 Kč = 45 ibodů)

Zasíláte objednávky do zahraničí?

Zboží odesíláme pouze na adresy na území České republiky.

Proč nemáte na e-shopu zboží značky Chanel a Dior?

Na základě smluv s oficiálními dodavateli značek pro ČR zatím nemůžeme zboží Dior a Chanel na e-shopu nabízet (internetové obchody často prodávají Dior a Chanel neoficiálně). Úplný sortiment naleznete na vybraných prodejnách (Dior zde, Chanel zde).

Můžu si zboží objednat na e-shopu a vyzvednout na prodejně?

Tuto možnost zatím nenabízíme. Je možné si zboží na prodejně online zarezervovat (přes tlačítko Dostupnost) a uhradit na prodejně.

U zboží není tlačítko KOUPIT, pouze DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ, co to znamená?

Když u položek, které vyprodáváme, zbývají v síti poslední kusy schová se tlačítko KOUPIT, protože kvůli časové prodlevě aktualizace skladu nemusí být již k dispozici. Pokud si ho chcete koupit online, kontaktujte nás na chatu (modré okno v pravém dolním rohu) nebo e-mailu eshop@fann.cz Ověříme, zda je položka ještě skladem a pokud ano, zboží vám objednáme.

 

Dárkové karty

Mohu uplatnit dárkový certifikát na nákup na e-shopu?

Ano, můžete. V kroku s výběrem platby zaškrtenete platbu dárkovým certifikátem. Certifikát je nutné poslat poštou na náš e-shop. Jakmile dorazí, odesíláme objednávku.

Je možné vyměnit dárkový certifikát za hotové peníze?

Ne, není. Jakmile jednou poukázku zakoupíte / získáte, není možné ji zpětně vyměnit za hotové peníze. Při uplatnění poukázky na prodejně peníze nevracíme. Vždy je tedy výhodné vybrat zboží ve stejné případně vyšší hodnotě s doplatkem.

 

FAnn Bonus Klub

Jak změnit kontaktní údaje?

Kontakty můžete změnit ve formuláři, který naleznete zde

Lze kombinovat slevovou akci se slevou FAnn Bonus Klubu?

Bohužel, nelze. Na nákup můžete uplatnit vždy pouze jednu slevu – a to buď aktuální slevu zboží na prodejně, slevový kupón nebo členskou slevu 10 %. Uvedené slevy mezi sebou nelze nikdy sčítat.

Jsem členem FAnn Bonus Klubu, ale FAnn magazine mi domů nechodí. Co mám dělat?

FAnn magazine posíláme do schránky pouze členům, kteří v uplynulém roce vykazují v rámci svého účtu nějakou aktivitu. Proto je důležité, abyste během svých nákupů používali vždy svoji FAnn Bonus Card, jedině tak Vás totiž můžeme zařadit mezi aktivní uživatele. Pokud během posledního roku nevykazujete žádnou aktivitu, svůj FAnn magazine si můžete vždy vyzvednout na kterékoli prodejně nebo si jej můžete přečíst online na našem webu.

 

Ostatní

Co jsou exkluzivní značky?

Exkluzivní značky jsou takové značky, které máme jako jediní ve svém protfoliu v rámci kamenných parfumerií v České republice. Jejich přehled najdete zde

Co jsou vybrané značky?

Vybrané značky jsou takové značky, na které poskytujeme v rámci některých partnerských programů nebo akci lepší výhody než na ostatní značky. Jejich přehled najdete zde