Jak je to s reklamací

Zboží zakoupené ve kamenné prodejně nebo na e-shopu můžete reklamovat do 24 měsíců od nákupu v kterékoliv naší provozovně na území ČR.

Všechny reklamace jsou řešeny souhladu se zákony č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele a č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník.

Pokud se jedná o jasnou vadu zboží (rozbitá pumpička, nedržící součásti, apod.), která se objeví do 6 měsíců od nákupu máte právo na výměnu zboží za nové. Pokud na konkrétní prodejně není zboží na výměnu nebo jde vadu opravit, je zboží zasláno dodavateli a nejpozději do 30 dnů je nové či opravené zboží připraveno k vyzvednutí na provozovnu. Pokud zboží nelze vyměnit ani opravit, máte nárok na vrácení peněz.

Po 6 měsících o nákupu nebo pokud je vada subjektivní (jiná vůně, slabá výdrž, apod.) a nelze o ni bez odborného posouzení rozhodnout, zasíláme zboží dodavateli. Ten zboží odborně posoudí a rozhodne zda se jedná o vadu či nikoliv. Nejpozději do 30 dnů je nové či opravené zboží zasláno zpět na provozovnu. V případě zamítnutí reklamace se vrací původní zboží.