Jak je to s reklamací

Zboží zakoupené v kamenné prodejně nebo na e-shopu můžete reklamovat do 24 měsíců od nákupu v kterékoliv naší provozovně na území ČR nebo přes internetový obchod www.fann.cz.

Pokud se rozhodnete zboží zakoupené přes internetový obchod ww.fann.cz reklamovat nebo odstoupit od kupní smlouvy, zašlete jej na adresu FAnn Retail, a.s., Internetový obchod, Jandáskova 24, 621 00 Brno společně s vyplněným reklamačním formulářem/formulářem pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.

Všechny reklamace jsou řešeny souhladu se zákony č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele a č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník.

Pokud se jedná o jasnou vadu zboží (rozbitá pumpička, nedržící součásti, apod.), která se objeví do 6 měsíců od nákupu máte právo na výměnu zboží za nové. Pokud na konkrétní prodejně není zboží na výměnu nebo jde vadu opravit, je zboží zasláno dodavateli a nejpozději do 30 dnů je nové či opravené zboží připraveno k vyzvednutí na provozovnu. Pokud zboží nelze vyměnit ani opravit, máte nárok na vrácení peněz.

Po 6 měsících od nákupu nebo pokud je vada subjektivní (jiná vůně, slabá výdrž, apod.) a nelze o ni bez odborného posouzení rozhodnout, zasíláme zboží dodavateli. Ten zboží odborně posoudí a rozhodne zda se jedná o vadu či nikoliv. Nejpozději do 30 dnů je nové či opravené zboží zasláno zpět na provozovnu. V případě zamítnutí reklamace se vrací původní zboží.

Reklamační řád FAnn Retail, a.s

Doprava zdarma

Při nákupu nad 700 Kč