ŽIJEME SVĚTEM VŮNÍ A KRÁSY. UŽ 30 LET!

KDYŽ SE MANŽELÉ KOKOLUSOVI ROZHODLI DÁT NA VLASTNÍ INSTINKT A VĚNOVAT SE KROMĚ VÝPOČETNÍ TECHNIKY I DISTRIBUCI KOSMETIKY, NETUŠILI, NA KOLIK TOTO ROZHODNUTÍ OVLIVNÍ JEJICH BUDOUCNOST. POSTUPNĚ VYBUDOVALI STABILNÍ SPOLEČNOST, KTERÁ V LETOŠNÍM ROCE SLAVÍ NEUVĚŘITELNÝCH 30 LET NA TRHU.

TRADIČNÍ PARFUMERIE

Z původních tří prodejen, které v předvánočním čase roku 1991 a za všudypřítomného hladu po „západním" zboží doslova praskaly ve švech, jsme se během tří dekád stali stabilní sítí parfumerií, které vám nabízí selektivní péči, luxusní vůně, dekorativní kosmetiku a prémiové doplňky pro zdraví a krásu.

Jedním z hlavních rysů našich prodejen napříč celým Českem je stabilní síť poradkyň, na kterou jsme náležitě hrdí. Některé z nich jsou u nás dokonce od samého začátku a jejich péče o naše zákazníky je alfou a omegou pro to, aby náš slogan „tradiční rodinná parfumerie" nebyl pouze prázdným heslem. Naším hlavním cílem vždy bylo a bude, abyste se u nás cítili komfortně a aby si zážitek z vůní a prémiové péče mohl vychutnat každý z vás.

O KROK DÁL

Vytrvat na českém trhu tři desítky let, přizpůsobovat se ekonomicky měnící se situaci, vycházet vstříc novým trendům, a přitom neusnout na vavřínech, vyžaduje mnoho úsilí a nápadů. Náš tým v čele s výkonným ředitelem, Ing. Radkem Voňavkou, neustále pracuje na tom, jak zkvalitnit naše služby a rozšířit nabídku o ty nejzajímavější značky nejen z celého světa, ale také o ty lokální. Nabídku České a Slovenské značky najdete od minulého roku v každé z našich parfumerií. Je nám ctí podporovat místní tvůrce a spolupracovat s lidmi z oboru, kteří neustále dokazují, že i v tomto odvětví máme světu co nabídnout.

V roce 2018 jsme pro vás otevřeli dvouposchoďový concept store FAnn Beauty Atelier na pražském Jungmannově náměstí – nejkrásnější místo specializující se na komplexní péči o krásu. V jeho těsné blízkosti je i La Prairie Atelier – jediný svého druhu v Evropě, který nabízí luxusní a světově proslulou švýcarskou péči o pleť.

KDYŽ KRÁSA POMÁHÁ

Nedílnou součástí naší činnosti je také charitativní poslání, jejímž srdcem i hnacím motorem je spoluzakladatelka sítě, paní Anna Kokolusová. Po mnohaleté spolupráci s organizacemi, jako jsou Naše dítě, UNICEF a další, se v roce 2014 rozhodla spolu s manželem pro založení vlastního Nadačního fondu FAnn dětem. Ten dlouhodobě podporuje neonatologická oddělení a porodnice napříč celým Českem.

 

Zajímá vás, jak hodnotí uplynulých 30 let spoluzakladatelka sítě paní RNDr. Anna Kokolusová a výkonný ředitel Ing. Radek Voňavka? Čtěte dál.

RNDr. Anna Kokolusová,
spoluzakladatelka sítě FAnn parfumerií

Před 30 lety

to byla „pionýrská" doba, vše bylo nové a pravidla nebyla úplně ujasněná. Spousta z nich vznikala a měnila se za pochodu. Všichni jsme se s nadšením vrhali do víru událostí. Byli jsme plní entuziasmu z nových možností, mohli jsme realizovat své sny a představy a bylo na každém, jak to zvládne. Nebyla prošlapaná žádná cestička, takže člověk musel věřit sám sobě, intuici a schopnostem, že to, co dělá, je správně. Nadšení a dosažené výsledky nás hnaly kupředu.

Za tu dobu

se změnilo mnoho věcí, téměř všechno. To, co v minulosti trvalo desítky let, dnes zabere roky nebo jen měsíce. Velmi jasně jsem si to uvědomila, když jsem se začala ohlížet za naší historií právě u příležitosti oslav 30. výročí. Je to „jen" 30 let, a jak jsme se v každém směru – obchod, reklama, marketing, technika a další – posunuli. Například v roce 1991 byly etiketovací kleště velká bomba. A dnes máme EAN či QR kódy.

Kdybych si mohla znovu vybrat,

neměnila bych, hlavně potom, co jsem všechno zažila, postupně získala mnoho zkušeností, informací a znalostí. Ve škole mě bavil dějepis a historie. Chtěla jsem studovat archeologii, ale na přelomu 70. a 80. let se to na  Slovensku podařilo maximálně pár lidem, tak jsem nakonec zvolila geologii. Vystudovala jsem ji a bavila mě, ale pak přišel rok 1989 a s ním i nové možnosti. Pověsila jsem geologické kladivo na hřebík, chytla se šance a nelituji.

 

Nejlepší kosmetické produkty,

které jsem poznala, jsou bezesporu vynikající přípravky z kaviárové linie pro pleť od značky La Prairie. Minulý rok jsem ale poprvé vyzkoušela unikátní produkty značky Dr. Barbara Sturm, které obsahují enzym telomeráza ze šruchy zelné. Za mě jsou produkty úžasné a mimořádně efektivní.

Svému 30letému já bych vzkázala,

ať vždy věří svojí intuici. Je to šestý smysl, který mě nikdy nezklamal a neopustil.

FAnn parfumeriím přeji,

aby neztratily svou dynamičnost, protože ta je žene kupředu. Díky ní objevujeme nové možnosti. Pomáhá celé „FAnn rodině" neustále přicházet s novinkami a zvyšovat tak kvalitu a úroveň služeb pro všechny naše zákazníky. Svět parfémů je nádherný. V krásném prostředí s příjemným personálem si s noblesou vonět k novinkám, zkoušet nové krémy a trendy v líčení má stále své kouzlo. A o tu úžasnou emoci se přece nenecháme připravit!

Ing. Radek Voňavka
ředitel sítě FAnn parfumerií

Před 30 lety

to bylo v oboru určitě snazší. Konkurence byla menší a návštěva parfumerie byla zážitek. Dnes, zejména kvůli on-line prodeji, se u části zákazníků vytratil při nákupu kosmetiky osobní rozměr. Přenést všechny vjemy, které k parfumerii patří, do online prostředí za cenu levnějších, mnohdy „pochybných" produktů, podle mě není správné. Naštěstí máme tisíce věrných zákazníků, kteří dokážou kvalitní servis od našich FAnntastických poradkyň ocenit, za což bych jim chtěl touto cestou opět poděkovat. Jak zákazníkům, tak poradkyním.

Na práci mě nejvíc baví

až na pár výjimek úplně všechno. Je to svět plný krásy a má neuvěřitelnou dynamiku. Neustále se něco děje, přicházejí nové trendy, konkurence je aktivní a vy se musíte stále posouvat a přicházet s novými nápady. Vše se snažíme dělat pro zákazníka, takže když je zákazník spokojený, dává nám to smysl. Vždy jsem rád za zpětnou vazbu, takže pokud by mi chtěl kdokoli napsat, může na radek.vonavka@fann.cz.

Nesplněné sny

určitě mám. V letošním roce pracujeme usilovně na tom, aby se nám podařilo rozšířit novou famózní značku péče o pleť Dr. Barbara Sturm. Přál bych si, aby si ji zákazníci oblíbili a stala se jednou z předních značek v našem sortimentu. Stojím si za tím, že je natolik kvalitní, že jakmile ji jednou vyzkoušíte, zůstanete u ní. A zadruhé bych si opravdu přál, aby se situace zlepšila a lidé se mohli zase vrátit do obchodů. Pro mě jako pro obchodníka tělem i duší je tato doba skutečně velmi složitá a všem, kteří jsou v tom stejně jako my, bych přál, aby se se svými zákazníky mohli konečně setkat, ne v online prostředí, ale osobně, v jejich obchodech. Ten zážitek je totiž nenahraditelný.

Nejlepší kosmetické produkty

musím zmínit dva. Prvním z nich je voňavý panáček do auta. Díky nám se rozšířil do většiny automobilů a dokázali jsme tak „skoro" vystrnadit vonné stromečky. A z posledních novinek je to určitě krém Dr. Barbara Sturm Face Rich Cream. Mě osobně už nic moc ve světě kosmetiky nepřekvapí, ale tomuto produktu se to podařilo.

Moje příjmení

je většinou „ice-breaker" na prvních setkáních a díky němu si mě lidé více pamatují. Historek je spousta. Jeden pán mi třískl telefonem, protože si myslel, že si z něj dělám legraci. To stejné si myslel i Martin Dejdar, se kterým jsem nakonec pokřtil jeho vůni v televizním studiu seriálu Přístav.

Svému 30letému já bych vzkázal,

aby více cestovalo! Kdo má děti, tak mě pochopí. A tolik tu práci neprožívej, zdraví máš jenom jedno.

FAnn parfumeriím přeji

FAnntastické zákazníky a poradkyně, jako máme doposud, protože bez nich by FAnn nikdy nebyl FAnnem.